مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:552024-01-15پزشكي

جمع آوری و توانمندسازی معتادان متجاهر پیش شرط پیشگیری از سرقت های خرد


نشست بررسی نقش و جایگاه ساماندهی معتادان متجاهر و توسعه مراکز ماده 16 و تبصره 2 ماده 15 در اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست بررسی نقش و جایگاه ساماندهی معتادان متجاهر و توسعه مراکز ماده 16 و تبصره 2 ماده 15 در اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

غلامرضا باغ شیرین شامگاه یکشنبه(24 دی) در این جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود در استان در خصوص درمان و بازتوانی معتادین و سوءمصرف کنندگان مواد مخدر گفت: در استان سیستان و بلوچستان 43 مرکز فعال در حوزه مراکز درمانی و بازتوانی، ماده 15 مشغول ارائه خدمات می باشند و طی سال گذشته 6030 بیمار خود معرف به این مراکز مراجعه کرده اند، همچنین 4 مرکز در استان طی سال جاری به 747 نفر از بیماران حوزه اعتیاد، خدمات مبتنی بر درمان نگهدارنده ارائه کرده اند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با اشاره به فعالیّت های مرتبط با درمان و بازتوانی معتادین متجاهر در سال جاری افزود: طی سال جاری بیش از 1485 معتاد متجاهر به یک مرکز ماده 16و 19 مرکز تبصره 2 ماده 15 ارجاع شده اند که از این تعداد 1311 نفر ترخیص شده اند، لیکن به دلیل کمبود اعتبارات تنها 400 نفر از این گروه ذیل مداخلات مرتبط با مدیریت مورد واقع شده و داده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و توانمندسازی معتادان متجاهر پیش شرط پیشگیری از سرقت های خرد

جمع آوری و توانمندسازی معتادان متجاهر پیش شرط پیشگیری از سرقت های خرد