مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:252024-01-01بين الملل

درخواست مراکز روان درمانی اسراییل برای اعلام حالت فوق العاده


یک روزنامه اسراییلی گزارش داد که از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از 300 هزار نفر در اسراییل به جمع افرادی که از مشکلات روانی رنج می برند افزوده شده است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی به آسیب های روانی رخ داده برای جامعه اسراییلی و نظامیان این رژیم در پی جنگ در غزه پرداخت و نوشت که مجموعه بیمارستان ها و مراکز روان درمانی خواستار اعلان حالت فوق العاده شده اند.

به نوشته این روزنامه، حداقل 300 هزار نفر در اسراییل به آمار کسانی که نیاز به روان درمانی دارند، افزوده شده است و بیمارستان های روان درمانی در نامه ای به بازرسی کل اسراییل خواستار اعلام حالت فوق العاده به دلیل بروز بحران بزرگ در سلامت رونای اسراییلی ها شده است.

یدیعوت احارانوت نوشت: اوضاع به حدی آشفته شده است که سربازان اسراییلی به سوی همرزمان خود شلیک می کنند،  اتفاقی که چندی پیش رخ داد .

 این روزنامه همچنین تأکید کرد که هنوز آمار و کیفیت مشکلات روانی در بین نظامیان اسراییلی تا زمانی که از غزه باز نگردند، مشخص نیست  شبکه کان به عنوان رسانه دولتی اسراییل روز چهارشنبه هفته گذشته از شلیک یک نظامی این رژیم به سوی همرزمان خود پس از بازگشت از غزه خبر داد و گفت که در این حمله تعدادی از نظامیان زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مراکز روان درمانی اسراییل برای اعلام حالت فوق العاده

درخواست مراکز روان درمانی اسراییل برای اعلام حالت فوق العاده