مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:302024-01-17ورزشي

رضا حدادیان : نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانید!


حدادیان مالک نساجی در جمع اعضای تیم گفت: هدف ما در نیم فصل دوم باید بزرگ باشد و با تمام توان و تلاش در اردوی ترکیه حضور پیدا کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در آخرین جلسه تمرینی آماده سازی نساجی چی ها پیش از آغاز اردوی ترکیه، رضا حدادیان مالک این باشگاه با حضور بر سر تمرین، تغییرات و شرایط تیم را رو به جلو و امیدوارانه خواند و اظهار کرد: عزم و تلاش کلیه مجموعه باشگاه به گونه ای است که با استفاده از حداکثر ظرفیت ها، کمبودها و نواقص را مرتفع ساخته تا در ادامه فصل روند خوبی را سپری کنیم و نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همه پتانسیل ها و حمایت ها برای رسیدن به موفقیت، مولفه وحدت و همدلی مهم ترین رکن برای کامیابی یک تیم است، افزود: هدف و تلاش ما در نیم فصل دوم خیلی فراتر از رهایی از وضعیت فعلی جدولی باید باشد، ما می توانیم در پایان فصل حتی به رتبه تک رقمی برسیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه شاید خوش بین ترینِ هواداران هم فکر نمی کردند ما در چهارمین سال حضور مجددمان در سطح اول فوتبال کشور، بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم و نساجی را در آسیا ببینیم، خاطرنشان کرد: حمایت های بی دریغ هواداران پرشور و وحدت یکپارچه ای که در سراسر استان مازندران به وجود آمد و همچنین عزم و غیرت مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا حدادیان : نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانید!

رضا حدادیان : نساجی را به جایگاه آبرومند و اصلی خود برسانید!