مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:002023-12-30بين الملل

دستاورد های نیرو های قسام در نبرد با صهیونیست ها بی سابقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سرلشکر «فایز الدویری» کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد: امروزه شاهد تعدد تصاویر و کلیپ های مربوط به تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هستیم که از سوی نیرو های مقاومت هدف قرار گرفته اند.

- یک کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد که دستاورد های میدانی نیرو های قسام در انهدام تجهیزات نظامیان صهیونیست بی سابقه بوده و شبیه فیلم های هالیوودی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سرلشکر فایز الدویری کارشناس حوزه نظامی تاکید کرد: امروزه شاهد تعدد تصاویر و کلیپ های مربوط به تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هستیم که از سوی نیرو های مقاومت هدف قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: تصاویری که شبکه الجزیره از درگیری های نیرو های گردان های قسام با عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی منتشر کرده شبیه فیلم های علمی تخیلی بود.

شبکه الجزیره روز گذشته تصاویر درگیری و نبرد منحصربه فرد نیرو های فلسطینی را در منطقه های الدرج و التفاح واقع در شرق شهر غزه با عناصر اشغالگر منتشر کرد که در آن نیرو های فلسطینی از مسافت صفر عناصر صهیونیست و تجهیزات آن ها را هدف قرار می دادند.

الدویری با اشاره به این درگیری ها تاکید کرد: درسی که عملیات طوفان الاقصی داد الهام بخش بسیاری از ارتش های جهان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های نیرو های قسام در نبرد با صهیونیست ها بی سابقه است

دستاورد های نیرو های قسام در نبرد با صهیونیست ها بی سابقه است