مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:252024-01-16سياسي

زاکانی: انقلاب در مترو تهران خواهیم داشت


شهردار تهران در مورد نحوه ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت توضیحاتی ارائه داد و در مورد اقدامات شهرداری برای مترو گفت: شاهد انقلابی در مترو خواهیم بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی امروز در آیین رونمایی از تاکسی های برقی تهران با بیان اینکه برخی از آدمها برای کارهای بزرگ ساخته شدند و  دولت فعلی نیز دولت کارهای بزرگ است، گفت: شکرخدا دولت دغدغه اصلی خود را بر رفع مشکلات و دغدغه های مردم گذاشته است.

تردد 66 درصدی شهروندان تهرانی با خودروی شخصی فاجعه است وی با بیان اینکه تنها 34 درصد حمل و نقل شهروندان با حمل و نقل عمومی است و 66 درصد ترددهای شهروندان تهرانی با خودروی شخصی است که این عدد فاجعه است، گفت: میراثی که ما در شهرداری تهران برای ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل گرفتیم.

مناسب نبود و البته به دلیل اقتضائات دوران کرونا ذائقه مردم نیز به سمت استفاده از خودروی شخصی تغییر کرده بود؛ اما سعی کردیم که کارهای بزرگی انجام دهیم؛ بگونه ای که با همت دولت به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پرداختیم.

زاکانی با بیان اینکه شاهد انقلابی در مترو خواهیم بود، بطوری که ما در حوزه واگن 1071 واگن با ظرفیت داخلی سازی 51 درصد و 113 واگن با ظرفیت 85 درصد داخلی سازی از سال آینده خواهیم داشت، گفت: این اعداد فراتر از تعداد واگن هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: انقلاب در مترو تهران خواهیم داشت

زاکانی: انقلاب در مترو تهران خواهیم داشت