مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:352023-12-27اقتصادي

8540 قرص نانی که قرار بود خوراک دام شود به مقصد نرسید


8 هزار و 540 قرص نان از سودجویان در نهاوند کشف شد که قرار بود روانه کنگاور شده و به عنوان خوراک دام مصرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، کشف 8 هزار و 540 قرص نان که قرار بود خشک شده و به عنوان خوراک دام به مصرف برسند به سوژه این روزها در شهرستان نهاوند تبدیل شده است.

جالب آنکه فرد متخلف هنگام توقف خودرو و پرس و جو در خصوص چرایی خرید این تعداد نان مدعی می شود که آنها را برای مراسم عروسی تهیه کرده است! کارشناس روابط عمومی جهاد کشاورزی نهاوند در تشریح این خبر در گفت وگو با فارس عنوان کرد: بازرسان ما در حین گشت زنی به یک دستگاه نیسان که از نانوایی ها اقدام به خرید نان تازه می کرد مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

محمد حیدری افزود: در بازرسی از این نیسان که با همکاری تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی شهرستان و اتحادیه آرد و نان انجام شد 8 هزار و 540 قرص نان تازه از نوع لواش و تافتون کشف کردیم.

وی افزود: در بازرسی ها مشخص شد راننده کامیون این تعداد نان را از نانوایی های مختلف شهرستان خریداری کرده و قصد داشته آن را در شهرستان کنگاور به فروش برساند.

کارشناس روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: فرد متخلف با تشکیل پرونده برای اعمال قانون تحویل مقام قضایی در اداره تعزیرات شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8540 قرص نانی که قرار بود خوراک دام شود به مقصد نرسید

8540 قرص نانی که قرار بود خوراک دام شود به مقصد نرسید