مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:152024-01-08بين الملل

درخواست کمک روحی روانی 9000 نظامی صهیونیستی از آغاز جنگ غزه


رسانه های صهیونیستی گزارش دادند از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون 9000 سرباز صهیونیستی درخواست کمک روحی روانی کردند.

- رسانه های صهیونیستی گزارش دادند از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون 9000 سرباز صهیونیستی درخواست کمک روحی روانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت بیش از سه ماه از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه مشکلات روحی روانی در میان صهیونیست ها بیشتر نمایان می شود تا جایی که روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت 9000 سرباز صهیونیستی از آغاز جنگ غزه درخواست کمک روانی کرده اند.

سازمان پزشکی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک چهارم نظامیانی که درمان روحی روانی دریافت کرده اند هنوز به جنگ بازنگشته اند.

پس از جنگ غزه، مولفه هایی چون ترس، اضطراب، عذاب وجدان و غیره نقش قابل توجهی در افزایش تمایل به خودکشی در میان نظامیان صهیونیست داشته است.

اخباری که به تازگی از رسانه های رژیم انعکاس یافته است، حکایت از آن دارد که بخش موسوم توانبخشی در ارتش صهیونیست قصد دارد برنامه ای را برای کمک به سربازانی آغاز کند که که به خاطر جنگ در غزه از اختلال های روانی رنج می برند.

در این باره روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از مسئولان حاضر در بخش توانبخشی گزارش داد که گروه هایی از پرستاران و روان پزشکانی تشکیل خواهد شد که بتوانند کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک روحی روانی 9000 نظامی صهیونیستی از آغاز جنگ غزه

درخواست کمک روحی روانی 9000 نظامی صهیونیستی از آغاز جنگ غزه