مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:552023-12-25دانش

نشست هم اندیشی برای فلسطین چه می توان کرد برگزار شد


دومین نشست هم اندیشی مسئله محوری مجازی با عنوان برای فلسطین چه می توان کرد با سخنرانی اساتید دانشگاهی برگزار شد و ایده های بیان شده در این نشست در 5 محور کلی و 80 پیشنهاد عملیاتی جمع بندی شد.

- نشست هم اندیشی "برای فلسطین چه می توان کرد" برگزار شد ایسنا/قم دومین نشست هم اندیشی مسئله محوری مجازی با عنوان"برای فلسطین چه می توان کرد" با سخنرانی اساتید دانشگاهی برگزار شد و ایده های بیان شده در این نشست در 5 محور کلی و 80 پیشنهاد عملیاتی جمع بندی شد.

هادی مصدق استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه قم در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: گروه هم اندیشی مسئله محور، یکی از گروه های فعال در دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان قم (زیر نظر نهاد رهبری مقام معظم رهبری) است، این گروه با هدف هم اندیشی مسئله محور در موضوع های مختلف تشکیل شده است، که قریب یک هزار نفر از اساتید دانشگاه ها و نخبگان عرصه های مختلف عضو هستند، که اقدام به برگزاری هم اندیشی های مسئله محور مجازی در حوزه های مختلف می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو نشست هم اندیشی مسئله محوری مجازی برگزار شده است، عنوان کرد: دومین نشست هم اندیشی مسئله محوری مجازی با عنوان برای فلسطین چه می توان کرد برگزار شد، این هم اندیشی با سخنرانی دکتر سعدالله زارعی؛ کارشناس مسائل فلسطین، دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی برای فلسطین چه می توان کرد برگزار شد

نشست هم اندیشی برای فلسطین چه می توان کرد برگزار شد