مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:152024-01-07سياسي

برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود


رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: بمنظور ایجاد فرصت های برابر تبلیغاتی نامزدها شبکه انتخابات ویژه حوزه های انتخابیه در شهرستان ها پیش بینی شده و بزودی پخش آزمایشی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: در قانون جدید انتخابات، با تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات، نحوه استفاده نامزد ها از امکانات دولتی و صداوسیما مشخص شده است.

وی بیان کرد: براساس ماده 81 قانون جدید انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل شده و مسئولیت نظارت بر عملکرد تبلیغات انتخاباتی نامزد ها را بر عهده دارد که براساس این قانون، امکانات دولتی برای تبلیغات باید به صورت مساوی میان نامزد ها تقسیم می شود.

رمضانی ادامه داد:صداوسیمای استان هم براساس این قانون امکانات خود را در میان نامزد های حوزه های انتخابیه عادلانه توزیع می کند و جدول زمانی آن در موعد مقرر اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

  رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تاکید کرد: براساس قانون، نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمان تعیین شده باید تبلیغات را انجام دهند.

طبق تقویم روزشمار انتخابات تبلیغات قانونی از 3 اسفندماه آغاز می شود و برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیما پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود

برنامه تبلیغاتی برای نامزدها در صدا و سیمای البرز پیش بینی می شود