مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:302024-01-16سياسي

اخذ رای در استان مرکزی الکترونیکی نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دشمن تمام کانون توجه خود را بر انتخابات گذاشته که امیدواریم شرایط به سمت و سویی برود که با تشکیل مجلس قوی و انقلابی در این زمینه نیز شکست بخورد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دشمن تمام کانون توجه خود را بر انتخابات گذاشته که امیدواریم شرایط به سمت و سویی برود که با تشکیل مجلس قوی و انقلابی در این زمینه نیز شکست بخورد.

بهنام نظری سه شنبه 26 دی ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آن انتخابات هایی است که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: اکنون شکایت داوطلبان و بررسی صلاحیت آنها در شورای نگهبان مطرح است که در این راستا هیئت های اجرایی و نظارت اقدامات قابل تقدیری را انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انتخابات را به بیراهه ببرد چراکه عمق استراتژیک ایران را در عرصه های مختلف دیده اند و در تلاش هستند به هر نوعی شده این رقیب را کنار بزنند که در این راستا از تمام تمهیدات از جمله جنگ و ترور و بمب گذاری و .

استفاده کرده اند تا این حرکت بی وقفه و مستمر و موثر مردم ایران را در رسیدن به اهداف، بی ثمر نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ رای در استان مرکزی الکترونیکی نیست

اخذ رای در استان مرکزی الکترونیکی نیست