مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:552024-01-16سياسي

شرایط برای رقابت همه سلایق سیاسی فراهم است/ انتخابات الکترونیکی در رشت و خمام


استاندار گیلان حدود دو میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان را واجد شرایط شرکت در انتخابات دانست و گفت: دو شهرستان رشت و خمام آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند و مشکلی نداریم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان حدود دو میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان را واجد شرایط شرکت در انتخابات دانست و گفت: دو شهرستان رشت و خمام آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند و مشکلی نداریم.

اسدالله عباسی امروز، 26 دی ماه در گفت وگوی زنده تلویزیونی برنامه صبح به خیر ایران شبکه یک سیما، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گیلان، اظهار کرد: دو شهرستان رشت و خمام آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند و مشکلی نداریم.

وی از تایید صلاحیت 358 نفر از داوطلبان استان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این داوطلبان برای 13 کرسی مجلس با هم رقابت خواهند کرد که نشان می دهد برای هر کرسی 27 داوطلب داریم.

استاندار گیلان همچنین از ثبت نام 17 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای چهار کرسی استان خبر داد و گفت: هفته اول بهمن ماه اسامی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان اعلام می شود.

عباسی با بیان اینکه در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای رقابت همه سلایق سیاسی فراهم است/ انتخابات الکترونیکی در رشت و خمام

شرایط برای رقابت همه سلایق سیاسی فراهم است/ انتخابات الکترونیکی در رشت و خمام