مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:052024-01-18اقتصادي

گاز صرفه جویی شده در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف، تحویل بخش صنعت می شود


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با جلسات بین استاندار و شرکت ملی گاز ایران این توافق حاصل شد که به ازای گاز صرفه جویی شده در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز در خراسان رضوی تحویل بخش صنعت استان شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با جلسات بین استاندار و شرکت ملی گاز ایران این توافق حاصل شد که به ازای گاز صرفه جویی شده در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز در خراسان رضوی تحویل بخش صنعت استان شود.

حسن افتخاری امروز 28 دی ماه، در حاشیه آیین افتتاح پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز با کاهش 10 درصدی در بخش خانگی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با افزایش برودت هوا در بخش خانگی شاهد افزایش قابل توجه مصرف گاز هستیم و با توجه به اینکه تامین گرمایش در بخش خانگی در اولویت قرار دارد، محدودیت هایی برای بخش صنعتی اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به تجارب استان به ویژه سال گذشته و همکاری مردم در پویش هر خانه یک اتاق گرم ، در سال جاری نیز بر آن شدیم که با همکاری همه دست اندرکاران بخش مردمی، صنعت و متولیان حوزه انرژی، از مردم درخواست داشته باشیم که با ارائه راهکارهای کاملا عملی و بدون اینکه در تامین گرمایش منازل خدشه ای وارد شود، با مصرف کمتر صرفه جویی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز صرفه جویی شده در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف، تحویل بخش صنعت می شود

گاز صرفه جویی شده در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف، تحویل بخش صنعت می شود