مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:302024-01-20اقتصادي

همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان و اهمیت تامین اقلام اساسی مردم


با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز اقدامات ستاد تنظیم بازار در گیلان برای مدیریت عرضه کالاهای اساسی باید نمود بیشتری در بازار داشته باشد تا مردم برای مصارف ماه رمضان در تأمین این کالاها با مشکلات کمتری روبرو شوند.

- خبرگزاری فارس، رشت؛ سعید شفیعی ثابت: در سال جاری و متقارن شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز و همچنین حضور میلیونی مسافران در گیلان می تواند  این استان را در حوزه های تامین مرغ، گوشت و حتی نان با مشکل مواجه کند.

کمبودی در حوزه تامین اقلام اساسی در گیلان وجود ندارد به گفته مسؤولان سواد تنظیم بازار گیلان، کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی ویژه نوروز و ماه رمضان وجود ندارد البته دغدغه اصلی آنان کنترل قیمت ها و تلاش برای عرضه کالا با قیمت مناسب است لذا آنچه تنظیم بازار نوروز و ماه رمضان را به صورت تو امان برای مسؤولان حایز اهمیت می کند، تامین مناسب کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، گوشت، حبوبات، روغن، قند، آرد، مرغ و غیره است.

12 میلیون جوجه ریزی در گیلان انجام شده است یک از مباحث مهم که باید در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز مورد تاکید قرار گیرد هماهنگی دستگاه های متولی به منظور جوجه ریزی لازم در بهمن ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان و اهمیت تامین اقلام اساسی مردم

همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان و اهمیت تامین اقلام اساسی مردم