مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 00:202023-12-26سياسي

روند تحقق پیوست نگاری فرهنگی در دستگاه قضا تسریع شود


محمدباقر الفت با بیان اهمیت و ضرورت توجه به مقوله فرهنگ و پیوست نگاری فرهنگی در قوه قضاییه عنوان کرد: بایستی در روند تحقق پیوست نگاری فرهنگی در قوه قضاییه تسریع شود.

- محمدباقر الفت با بیان اهمیت و ضرورت توجه به مقوله فرهنگ و پیوست نگاری فرهنگی در قوه قضاییه عنوان کرد: بایستی در روند تحقق پیوست نگاری فرهنگی در قوه قضاییه تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، یازدهمین نشست شورای مدیران معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سال 1402 با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مدیران کل ادارات تابعه و مشاوران این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دو دستور کار ارائه پیوست فرهنگی در بررسی فرایند های اداره کل جذب و گزینش و ارائه گزارش درخصوص عملکرد فرهنگی دادگستری های سراسر کشور در شش ماه نخست سال 1402 از سوی رییس امور فرهنگی قوه قضاییه بعنوان مباحث مهم جلسه و در راستای پیگیری برنامه های سند تحول قضایی از سوی مریم خزایی رییس حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه قرائت شد.

محمدباقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بررسی اولین دستورکار با بیان اهمیت و ضرورت توجه به مقوله فرهنگ و پیوست نگاری فرهنگی در قوه قضاییه عنوان کرد: با مطالعه آسیب شناسی فرهنگی این ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تحقق پیوست نگاری فرهنگی در دستگاه قضا تسریع شود

روند تحقق پیوست نگاری فرهنگی در دستگاه قضا تسریع شود