مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:402024-01-13بين الملل

حمایت 200 حقوقدان برجسته آمریکا از دادخواست ضد اسراییلی در لاهه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی شکایت دولت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در نقض کنوانسیون بین المللی نسل کشی 1948، 200 شخصیت برجسته دانشگاهی و کارشناسان حقوق بین الملل از دانشگاه های مطرح آمریکا با امضای طوماری از دولت آفریقای جنوبی .

- همزمان با طرح اتهامات علیه رژیم صهیونیستی در ارتکاب نسل کشی در نوار غزه، 200 شخصیت برجسته دانشگاهی و فعالان عرصه حقوق بشر در آمریکا از دادخواست آفریقای جنوبی در لاهه حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی شکایت دولت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در نقض کنوانسیون بین المللی نسل کشی 1948، 200 شخصیت برجسته دانشگاهی و کارشناسان حقوق بین الملل از دانشگاه های مطرح آمریکا با امضای طوماری از دولت آفریقای جنوبی در شکایت از نقض قوانین جنگ و نسل کشی در حق غیرنظامیان در نوار غزه حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری فلسطین الیوم، استادان کرسی حقوق و صاحب نظران حقوق در دانشگاه های معتبر آمریکا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ارتکاب نسل کشی در باریکه غزه از اقدام آفریقای جنوبی در شکایت از دادگاه بین المللی لاهه ضد اسراییل حمایت کردند.

در نامه ای که به امضای حقوقدانان و استادان دانشگاهی آمریکایی رسیده، آمده است به عنوان محققان و فعالان عرصه حقوق بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 200 حقوقدان برجسته آمریکا از دادخواست ضد اسراییلی در لاهه

حمایت 200 حقوقدان برجسته آمریکا از دادخواست ضد اسراییلی در لاهه