مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:302024-01-17سياسي

ردیف بودجه پل خلیج فارس در سال 1403 تقویت می شود


در جلسه ای که با حضور حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پروژه بزرگ پل خلیج فارس، قرار است جزیره زیبای قشم را به سرزمین اصلی متصل کند و از پروژه های ملی محسوب می شود که از لحاظ اقتصادی و بین المللی مزیت های متعددی را نه فقط برای جزیره قشم و استان هرمزگان بلکه برای کل کشور در پی خواهد داشت.

  این پروژه از سال 1395 تا سال 1401 متوقف شده بود که در سال 1401 با پیگیری های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مجددا به چرخه ساخت و احداث بازگشته است.

  از همین رو جلسه ای با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور و حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار و در خصوص تقویت بودجه ساخت این پل بحث و بررسی صورت گرفت.

  در این جلسه با دستور معاون اول رییس جمهور به رییس سازمان برنامه و بودجه مقرر گردید بودجه قابل توجهی برای احداث این پل در سال 1403 در نظر گرفته شود تا یکی از کلان پروژه های ملی و آرزوی دیرینه ساکنان جزیره قشم به سرانجام برسد.

   اجرای عملیات عمرانی احداث پل خلیج فارس به عنوان یکی از چهار رکن طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت و ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف بودجه پل خلیج فارس در سال 1403 تقویت می شود

ردیف بودجه پل خلیج فارس در سال 1403 تقویت می شود