مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:552024-01-10ورزشي

نشریه استاد دوحه: ایران رکورددار آسیا +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جام ملت های آسیا از روز جمعه آغاز خواهد شد و نشریه استاد الدوحه در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا به بررسی تیم هایی که بیشترین حضور متوالی در این رقابت ها را دارند، - تیم ملی ایران با 15 دوره حضور پیاپی در مسابقات جام ملتها در سطح آسیا رکورددار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جام ملت های آسیا از روز جمعه آغاز خواهد شد و نشریه استاد الدوحه در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا به بررسی تیم هایی که بیشترین حضور متوالی در این رقابت ها را دارند، پرداخته است.

تیم ملی ایران در صدر جدول رکوردداران حضور متوالی در جام ملت های آسیا قرار دارد و در جام ملت های آسیا 2023 پانزدهمین حضور متوالی خود را در این مسابقات را تجربه خواهد کرد.

این تیم از سال 1968 تا امسال، مسابقات قهرمانی قاره را از دست نداده است.

پس از ایران، تیم ملی چین دنبال قرار دارد که سیزدهمین حضور متوالی خود را در جام ملت های آسیا را ثبت خواهد کرد؛ چین از سال 1976 تا آخرین در تمام اردوار مسابقات حضور داشته است.

تیم ملی عربستان در رتبه سوم قرار دارد که برای یازدهمین بار متوالی در جام ملت های آسیا حاضر می شود و از سال 1984 در مسابقات حاضر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه استاد دوحه: ایران رکورددار آسیا +عکس

نشریه استاد دوحه: ایران رکورددار آسیا +عکس