مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:252023-12-25سياسي

هنر می تواند با نورانیت خود اشغالگران را بیرون براند


شهر کرمان زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، میزبان رویداد ملی تجسمی با نام «شهید القدس» بود که به نام مبارک ایشان مزین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، با مشارکت و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، شرکت صنایع ملی مس ایران و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از مدت ها قبل کارهای اجرایی را برای برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی شهید القدس آغاز کرده اند.

مراسم افتتاحیه رویداد ملی تجسمی شهید القدس با حضور بیش از یک صد نفر از هنرمدان سراسر کشور، مسئولان کشوری و استانی و اصحاب رسانه در تالار تازه تأسیس فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

چهره های نام آشنای هنرهای تجسمی در سالن اجتماعات تالار فرهنگ و هنر به افتتاحیه رویداد ملی تجسمی شهید القدس زیبایی خاصی بخشیده است.

مجتبی اسدی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در آیین آغاز به کار این رویداد ملی ضمن عرض خوش آمد به هنرمدانی که از سراسر کشور به کرمان آمدند و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: از حاج قاسم تشکر می کنیم که امروز باعث گردهمایی هنرمندان از سراسر کشور در کرمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر می تواند با نورانیت خود اشغالگران را بیرون براند

هنر می تواند با نورانیت خود اشغالگران را بیرون براند