مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:552024-01-15سياسي

بررسی دستمزد منطقه ای در نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد


معاون توسعه روابط کار وزیر تعاون از برگزاری نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد در روز جاری خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر مزد منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- علی حسین رعیتی فرد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس اظهار داشت: امروز اولین جلسه کمیته تخصصی مزد ذیل شورای عالی کار با حضور کارشناسان و نمایندگان شرکای اجتماعی کارگران، کارفرمایان و دولت برگزار شد و در آن پیشنهاد وزارت اقتصاد مبنی بر مزد منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه روابط کار وزیر تعاون در مورد اینکه جلسات شورای عالی کار برای حداقل مزد از چه زمانی شروع می شود؟ گفت: جلسات شورای عالی کار به طور منظم هر ماه برگزار می شود و 322 جلسه آن در اوایل ماه جاری با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد که در آن جلسه پیشنهاد وزارت اقتصاد برای مزد منطقه ای مطرح شد که قرار شد این پیشنهاد در جلسات کارشناسی کمیته مزد بررسی شود.

رعیتی فرد در مورد اینکه جلسات شورای عالی کار برای حداقل مزد کارگران در سال آینده چه زمانی شروع می شود؟ گفت: معمولا از بهمن ماه جلسات از سوی شورای عالی کار در مورد تعیین حداقل مزد تشکیل می شود و بعد از مذاکرات سه جانبه بین کارگران، کارفرمایان و دولت در اواخر سال حداقل مزد سال آینده مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دستمزد منطقه ای در نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد

بررسی دستمزد منطقه ای در نخستین جلسه کمیته تخصصی مزد