مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:252024-01-16اقتصادي

رونمایی از موتورهای کولری القایی تکفاز با رده انرژی A با حضور معاون وزیر نیرو


موتورهای کولری القایی تک فاز در توان های مختلف با حداکثر 4/3 اسب بخار قدرت بارده انرژی A و ظرفیت تولیدی 200 هزار دستگاه در سال، با حضور دکتر محمود کمانی معاون وزیر نیرو در یک شرکت دانش بنیان رونمایی شد.

- ایسنا/سمنان موتورهای کولری القایی تک فاز در توان های مختلف با حداکثر 4/3 اسب بخار قدرت بارده انرژی A و ظرفیت تولیدی 200 هزار دستگاه در سال، با حضور دکتر محمود کمانی معاون وزیر نیرو در یک شرکت دانش بنیان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظرفیت فعلی شرکت دانش بنیان موتور جم البرز 200 هزار دستگاه در سال است که در صورت اقدام دستگاه های مربوطه در اجرای استاندارد جدید کولرهای آبی، شرکت ظرف مدت 3 ماه ظرفیت خود را به 500 هزار دستگاه در سال ارتقاء خواهد داد و این مقدار موتور، پاسخگوی بیش از نیمی از تولیدات کولرهای آبی جدید خواهد بود.

در صورت اجرای طرح جایگزینی و استفاده از ظرفیت تولید این محصول در سال توسط تمامی موتورسازان کولری، در طی 4 سال مشکل برق کشور در فصل تابستان به صورت کامل رفع خواهد شد و با اجرای این طرح، مصرف برق کشور حدود 5000 مگاوات در کشور کاهش خواهد یافت.

موتورهای کولری القایی تک فاز تولید شده در توان های 4/1 ، 3/1 ، 2/1 و 4/3 اسب بخار در این شرکت، درهر دو دور تندوکند طبق استاندارد 1-1-30-3772 به صورت مجزا رده انرژی A یا IE4 را احراز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موتورهای کولری القایی تکفاز با رده انرژی A با حضور معاون وزیر نیرو

رونمایی از موتورهای کولری القایی تکفاز با رده انرژی A با حضور معاون وزیر نیرو