مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:512024-01-09سياسي

تسویه مطالبات 2040 نفر از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: بعد از بررسی فعالیت شرکت های غیرقانونی فعال در زمینه پیش فروش خودرو در استان که غالبا بدون مجوز و با اقدامات متقلبانه فعالیت می کردند، 70 شرکت پیش فروش خودرو  شناسایی و برای 18 شرکت و 37 نفر از مدیران آنها در شهرستان تاکستان پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تعدادی از این شرکت ها با توجه به اینکه صلاحیت رسیدگی به آنان در حوزه قضایی استان قزوین نبوده است، به حوزه های قضایی مرتبط ارجاع شد و مدیران برخی از شرکت ها نیز بدون تشکیل پرونده نسبت به تسویه مطالبات سرمایه گذاران خود اقدام کرده اند.

این مقام قضایی افزود: بر اساس اعلام سرمایه گذاران و تحقیقات صورت گرفته، میزان بدهی این شرکت ها به مردم 4 هزار و 137 میلیارد تومان می باشد و ارزش اموال توقیف شده نیز بر اساس ارزیابی های صورت پذیرفته توسط کارشناسان رسمی دادگستری، 2 هزار و 326 میلیارد تومان برآورد شده است.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اقدامات قضایی صورت گرفته تاکنون 852 میلیارد تومان از مطالبات بیش از 2 هزار و 40 نفر از مالباختگان توسط این شرکت ها پرداخت شده و فرآیند تسویه بدهی مالباختگان به صورت مستمر در حوزه قضایی تاکستان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات 2040 نفر از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان

تسویه مطالبات 2040 نفر از مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان