مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:502023-12-29سياسي

نفاق و شایعه استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است/ مسئولان قدردان مردم باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن همواره در حال دشمنی کردن است و اکنون نیز در آستانه انتخابات، نفاق و شایعه پراکنی را آغاز کرده اما مردم ما همواره بصیرانه و آگانه عمل کرده اند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن همواره در حال دشمنی کردن است و اکنون نیز در آستانه انتخابات، نفاق و شایعه پراکنی را آغاز کرده اما مردم ما همواره بصیرانه و آگانه عمل کرده اند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه راه و مسیر انسان ها توسط خداوند متعال معین شده است زیرا به بندگان خود عشق و رحمت دارد، اظهار کرد: رحمت خدا گسترده است بنابراین خلقتی که خدا انجام می دهد دارای هدف است.

وی افزود: خداوند متعال برای رسیدن ما به هدف زندگی همه شرایط از قدرت و توانمندی، عقل و درایت، زمین و آسمان، گرما و سرما و .

را فراهم کرده است و این هدف، رسیدن به کمال الهی است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه در مسیر کمال الهی وسوسه های بسیاری وجود دارد و شیاطین در تلاش برای غفلت دادن به انسان و دور کردن او از مسیر مستقیم هستند، عنوان کرد: همه باید توجه داشته باشیم که این دنیا گذراست و همه آنچه در این دنیا کسب می کنیم را باید بگذاریم و به دنیای باقی برویم بنابراین باید برای دنیای ابدی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفاق و شایعه استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است/ مسئولان قدردان مردم باشند

نفاق و شایعه استراتژی دشمن در آستانه انتخابات است/ مسئولان قدردان مردم باشند