مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:252024-01-09سياسي

وزارت اقتصاد به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است


وزارت اقتصاد عملا به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است، اولاً از وزارت اقتصاد می خواهم به جای پا گذاشتن در سفره سلامت به سفره مردم رسیدگی کند و وضعیت معیشتی را اصلاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهرا شیخی در نشست صحن علنی امروز (سه شنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت عرصه اقتصاد آزاد و اقتصاد بازار نیست، اقتصاد سلامت الزامات خود را دارد، ما کم از مافیای دارو ضربه نخورده ایم که وزارت اقتصاد باید بحث های معیشتی مردم را درست کند و سفره مردم را اصلاح کند اما نان مردم را آجر کرده است و پای خود را در کفش حوزه سلامت کرده است و با مجوز دادن به پلتفرم ها امکان فعالیت را برای آنها ایجاد کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: وزارت اقتصاد عملا به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است، اولاً از وزارت اقتصاد می خواهم به جای پا گذاشتن در سفره سلامت به سفره مردم رسیدگی کند و وضعیت معیشتی را اصلاح کند.

با این قیمت های نابسامانی که در بازار مشاهده می کنیم، مردم بسیار نگران هستند و می خواهد با مطرح کردن سکوهای اینترنتی علاوه بر قاچاق در حوزه های اقتصادی، قاچاقچیان سلامت را نیز به مافیای دارو اضافه می کند.

وی بیان کرد: عرصه دارو الزامات خود را دارد، اولاً نباید با تبلیغات اینچنین انتظارات القایی ایجاد کنیم از طرفی هنوز سامانه مطمئنی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است

وزارت اقتصاد به دنبال ایجاد ناصرخسرو آنلاین است