مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:302023-12-26اجتماعي

چرا هوای امروز مشهد را هواشناسی پیش بینی نکرد؟


مشهدی ها امروز خود را با تنفس هوای بسیار آلوده آغاز کردند، این در حالی بود که روز گذشته هواشناسی هیچ گونه هشدار و اطلاعیه ای مبنی بر آلودگی هوا برای امروز منتشر نکرده و حتی کیفیت هوا نیز سالم پیش بینی شده بود.

- ایسنا/خراسان رضوی مشهدی ها امروز خود را با تنفس هوای بسیار آلوده آغاز کردند، این در حالی بود که روز گذشته هواشناسی هیچ گونه هشدار و اطلاعیه ای مبنی بر آلودگی هوا برای امروز منتشر نکرده و حتی کیفیت هوا نیز سالم پیش بینی شده بود.

  تا صبح امروز آخرین هشدار هواشناسی استان مربوط به تاریخ 30 آذر و هشدار سطح زرد بود.

در بخشی از این هشدار آمده است: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، استان خراسان رضوی از بعدازظهر روز جمعه 1402/10/1 تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش شدت وزش باد همراه با خیزش گردوخاک، افزایش ابرناکی و در برخی نقاط بویژه در نواحی غرب و جنوب غرب استان وقوع بارندگی (در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف) خواهد بود.

پایان این وضعیت جوی نیز دوشنبه 1402/10/4 اعلام شده بود.

همچنین ساعت 6 صبح امروز و درست در زمانی که بسیاری از خانواده ها مشغول آماده کردن فرزندشان برای رفتن به مدرسه و مهدکودک بودند، خبر غیرحضوری شدن مدارس و تعطیلی مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا در برخی کانال های تلگرامی منتشر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هوای امروز مشهد را هواشناسی پیش بینی نکرد؟

چرا هوای امروز مشهد را هواشناسی پیش بینی نکرد؟