مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:202024-01-13سياسي

سردار شیرازی: توطئه در مسیر انقلاب ادامه دارد؛ جنگ امروز هم جنگ افکار است


رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توطئه هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی در نظر گرفته اند، اظهار کرد: این انقلاب هنوز پیروز نشده برایش توطئه هایی در نظر گرفتند و تا امروز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بازدید کرد در این بازدید 3 ساعته سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار علی محمد نایینی رییس و مدیران مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار محمد شیرازی بازدید از منابع عظیم دفاع مقدس را همچون روز عید برای خود برشمرد و گفت: امروز برای بنده، بازدید از این مرکز و ملاحظه برخی از اقدامات برجسته ای که در این مرکز گرانقدر و مؤثر انجام شده و می شود روز بزرگ و همچون عید بود و ان شاءالله شاهد نورافکن بودن این مرکز برای امور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مردم عزیز ایران باشیم.

وی با اشاره به این که حامل پیام رهبر معظم انقلاب برای مسئول و کارکنان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس است، اظهار کرد: رهبر انقلاب امر فرمودند؛ محبت و سلام ایشان را خدمت شما، خانواده های عزیزتان و همه کسانی که در این مرکز کار می کنید، بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شیرازی: توطئه در مسیر انقلاب ادامه دارد؛ جنگ امروز هم جنگ افکار است

سردار شیرازی: توطئه در مسیر انقلاب ادامه دارد؛ جنگ امروز هم جنگ افکار است