مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:202024-01-11سياسي

ناترازی لایحه بودجه 12درصد است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه کشور با 12 درصد ناترازی ارائه شده است، گفت: این درصد در چند سال گذشته 40 درصد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران تفاوت درآمد و هزینه در لایحه بودجه دولت را منفی 300 همت اعلام و اظهار کرد: این مبلغ 12 درصد مبلغ کلی بودجه را شامل می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ناترازی لایحه بودجه نسبت به گذشته بهبود یافت است، افزود: تجربه چند سال گذشته ناترازی 40 درصدی لایحه  بودجه بود که عملکرد این دولت بهبودیافته است.

وی جابه جایی شهرک روی را در شرایط فعلی غیرممکن دانست و افزود: موضوع اصلی در این مورد، عدم صدور مجوز برای توسعه در همه ابعاد است.

طاهری سلب امتیاز از مالک روغن نباتی جهان را لازم و در راستای کمک به احیای این واحد و تعیین تکلیف این واحد کم نظیر به لحاظ تجهیزات اعلام کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای با تاکید بر وجود زمینه برای حضور سلیقه های مختلف در انتخابات پیش رو گفت: پیش بینی من برای مشارکت حول وحوش 50 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی لایحه بودجه 12درصد است

ناترازی لایحه بودجه 12درصد است