مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:452023-12-22سياسي

افزایش 40 درصدی قیمت شیرخشک مغایر طرح جوانی جمعیت است


گرانی و افزایش 40 درصدی قیمت شیر خشک مغایر با طرح جوانی جمعیت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه،  با بیان اینکه گرانی و افزایش 40 درصدی قیمت شیر خشک مغایر با طرح جوانی جمعیت است، اظهار داشت: هفته پیش با کمبود شیر خشک مواجه بودیم که در خطبه ها مطرح شد و عده ای از نمایندگان مجلس نیز از این وضعیت انتقاد کردند.

وی با تاکید براینکه توقع این بود که مشکل خانواده ها حل شود، افزود: متاسفانه در فاصله همین یک ماه به یک باره شیر خشک از 73 هزار تومان به 90 هزار تومان رسید.

مصلح ادامه داد: حالا که اعلام کردند مشکل شیر خشک با سهمیه بندی حل شده است، قیمت از 90 هزار تومان به 140 هزار تومان افزایش یافته است! وی عنوان کرد: با این گرانی ها چطور توقع افزایش جمعیت و فرزندآوری را از مردم دارید! در حالی که با بی توجهی به وضع درآمد کارگر و کارمند، یک باره شیر خشک و اقلام موردنیاز خانواده ها را گران می کنید.

مصلح با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انتخاباتی که از همان روزهای اول سال مورد توجه رهبر حکیم انقلاب اسلامی قرار گرفت و ایشان از 15 فروردین 1402 به آن اشاره کرده و دیدگاه های خود را در مناسبت های گوناگون مطرح کرده اند که آخرین آن، 25آبان ماه و در دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی قیمت شیرخشک مغایر طرح جوانی جمعیت است

افزایش 40 درصدی قیمت شیرخشک مغایر طرح جوانی جمعیت است