مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:502024-01-07اجتماعي

مسدود شدن جاده گنبدکاووس به کلاله/ عبور سیلاب از روی پل بایلر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی کوهستانی استان به سمنان و خراسان شمالی باز است، افزود: در حال حاضر سیلاب سبب مسدود شدن جاده گنبدکاووس به کلاله شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی کوهستانی استان به سمنان و خراسان شمالی باز است، افزود: در حال حاضر سیلاب سبب مسدود شدن جاده گنبدکاووس به کلاله شده است.

نعمت الله حاجی زاده در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت استان گلستان در پی ورود سامانه سرد و بارشی پرداخت و اظهار کرد: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان گلستان همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران از دو روز گذشته به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها، بارش ها از ظهر روز گذشته در اقصی نقاط گلستان آغاز شد، ادامه داد: این بارش در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به شکل برف و در مناطق پایین دست و جلگه ای به شکل باران بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با تأکید بر اینکه بارش برف سبب مسدود شدن دو مسیر کوهستانی توسکستان در حدفاصل گرگان به شاهرود و خوش ییلاق در حدفاصل آزادشهر به شاهرود از شب گذشته شد، افزود: از همان لحظات اولیه بارش برف، مأموران راهداری پای کار آمده و با استفاده از ماشین آلات س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن جاده گنبدکاووس به کلاله/ عبور سیلاب از روی پل بایلر

مسدود شدن جاده گنبدکاووس به کلاله/ عبور سیلاب از روی پل بایلر