مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:202024-01-13سياسي

هر دو جریان سیاسی و رسانه هایشان سخنان رهبری درباره مردم سالاری را سانسور می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت، در پی سخنرانی های رهبری در ایام اخیر و تبیین نقش و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی، - انجمن های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت، در پی سخنرانی های رهبری در ایام اخیر و تبیین نقش و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی، نامه ای خطاب به رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نوشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت، در پی سخنرانی های رهبری در ایام اخیر و تبیین نقش و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی، نامه ای خطاب به رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)  نوشتند.

  متن این نامه به شرح زیر است: درود خدا بر روح پرفتوح آن پیر جماران؛ امام راحل (ره)، که بر اندیشه ناب مردم سالاری دینی جامه عمل پوشاند و جمهوری اسلامی ایران را با همراهی مردم محقق کرد.

همراهی آن مردمی که سال های سال در دوران طاغوت از نقش آفرینی در تصمیمات کشور دریغ می شدند، دوران سیاهی که تنها یک نفر و اطرافیانش در سرنوشت کشور، منابع و مردم دخیل بود، دورانی که با هر فرمانی و هر تصمیمی ولو بر ضد جامعه مدنی و گاه تنها برای خوش خوشان مستکبرانی که در لباس دوست وارد می شدند و کشور را از مسیر تحولات اساسی به مسیر بی بازده ای که دشمن نشان می داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دو جریان سیاسی و رسانه هایشان سخنان رهبری درباره مردم سالاری را سانسور می کنند

هر دو جریان سیاسی و رسانه هایشان سخنان رهبری درباره مردم سالاری را سانسور می کنند