مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:452024-01-08اقتصادي

بساط خام فروشی اردبیل باید برچیده شود


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی اردبیل: لازمه دستیابی به امنیت غذایی جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و همچنین گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی در تمامی محصولات استراتژیک و مهم بخصوص سیب زمینی است.

- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی اردبیل گفت: بساط خام فروشی در اردبیل باید برچیده شود که در این راستا از سرمایه گذاران با جدیت حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علیرضا خواجوی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع های صنایع غذایی اظهار کرد: تعداد دو واحد از واحدهای تولید صنایع غذایی در زمینه فرآوری سیب زمینی در استان در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سالانه در این استان 850 هزار تن سیب زمینی تولید می شود که به دلایل مختلف از جمله نبود سردخانه های مجهز و کافی اکثراً در انبارهای سنتی نگهداری می شوند که همین امر نیز موجبات ضایعات انباری این محصول را فراهم می ساخت.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی اردبیل ادامه داد: ولی با راه انداز این دو واحد ضمن جلوگیری از هدر رفت این محصول ارزشمند زمینه های ایجاد اشتغال برای تعداد 150 نفر به صورت مستقیم و برای تعداد 300 نفر به صورت غیر مستقیم شده است.

خواجوی افزود: یکی از راهکارها و رویکردهای مدیریتی صنایع تبدیلی و غذایی جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ایجاد ارزش افزوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط خام فروشی اردبیل باید برچیده شود

بساط خام فروشی اردبیل باید برچیده شود