مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:022024-01-15ورزشي

مراجعه4 هزار زنجانی به ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 4هزار و 200 نفر در مدت سه روز به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همزمان با سفر دور دوم رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی در زنجان به مدت سه روز در محل سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان فعال بود، اظهار کرد: این ستاد از 14 دی ماه برپا شد و تا 16 دی ماه روز شنبه ادامه داشت.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شده بود، تصریح کرد: بیش از 70 نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب 14 تیم در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.

  وی افزود: طی این سه روز بیش از 4 هزار و 200 نفر به ستاد مردمی مراجعه کردند که بیشترین مطالبات و مراجعات مردم در خصوص نهضت ملی مسکن بود.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایندگان همه دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این ستاد حضور داشتند، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه4 هزار زنجانی به ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

مراجعه4 هزار زنجانی به ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی