مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:062024-01-11حوادث

گشت پلیس راه، ناجی راننده کامیون شد


علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم گشت شبانه پلیس راه حین گشت زنی در محور دامنه به یک دستگاه کامیون بنز که در حاشیه راه متوقف و از داخل آن شعله های آتش بیرون زده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک و متوجه می شوند که راننده در داخل خودرو خوابیده و پیک نیکی که از آن برای گرم کردن خود استفاده کرده بود دچار آتش سوزی شده است.

وی افزود: ماموران بلافاصله راننده خودرو را بیدار و سپس با استفاده از کپسول اطفای حریق که داخل خودروی پلیس بود نسبت به خاموش کردن آتش اقدام می کنند و در نهایت با تلاش ماموران جان این راننده از مرگ حتمی نجات پیدا می کند.

مولوی با بیان اینکه در این حادثه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده و تنها خودرو دچار خسارت جزیی شد، گفت: راننده خودرو که کاملاً شوکه شده بود از اقدام به موقع و ارزشمند ماموران پلیس راه تشکر و قدردانی کرده و جان خود را مدیون آنان دانست.

رییس پلیس راه اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان به خاطر همین  بی توجهی ها جان خود را از دست می دهند، توصیه می کنیم برای استراحت از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استفاده کنند و در غیر این صورت بخاری های شارژی، برقی و استاندارد را برای گرم کردن خود به کارگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت پلیس راه، ناجی راننده کامیون شد

گشت پلیس راه، ناجی راننده کامیون شد