مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:552024-01-08حوادث

بازسازی و ترمیم منازل خسارت دیده زلزله شهرستان اوز


نشست بررسی بازسازی و ترمیم خسارت های زلزله شهرستان اوز و مشکلات زلزله مرداد ماه در این شهرستان با حضور کارشناسان دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل نظارت و ارزیابی دفتر مرکزی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه از همه ظرفیت های قانونی برای ترمیم خسارت های زمین لرزه استفاده می شود افزود: بنیاد مسکن همیشه در شرایط بحرانی در کنار مردم بوده است و تا اخرین مراحل کار بازسازی را ادامه می دهد.

رشتیان مدیر کل بازسازی دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با اشاره به محموله های سیمان اهدایی به شهرستان اوز خاطر نشان کرد : دریافت محموله های سیمان تاثیر بسزایی در بازسازی مناطق آسیب دیده دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز نیز در این نشست گزارشی از روند بازسازی مناطق آسیب دیده ارائه داد و از توزیع دوازدهمین محموله سیمان رایگان به زلزله زدگان شهرستان اوز خبر داد و گفت : با توزیع محموله های سیمان کار بازسازی مناطق شتاب قابل توجهی گرفته است.

  امین کوه پیما  مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز   گفت : بنیاد  با تخریب و آوار برداری این واحد های خسارت دیده با مشارکت ساکنان و شهروندان نسبت به اعطای تسهیلات اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و ترمیم منازل خسارت دیده زلزله شهرستان اوز

بازسازی و ترمیم منازل خسارت دیده زلزله شهرستان اوز