مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:502024-01-03سياسي

حاج قاسم نقش بی نظیری در تقویت مولفه های امنیت بین الملل داشت


منصور الهی، سردبیر نشریه ثارالله در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقش بی نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در افزایش مولفه های امنیت بین الملل گفت: - سردبیر نشریه ثارالله با اشاره به نقش سپهبد شهید قاسم سلیمانی در افزایش مولفه های امنیت بین الملل گفت: امنیت اولین مولفه و پایه پیشرفت کشور ها و هر واحد سیاسی است که به فکر بقا و ماندگاری خود هستند.

منصور الهی، سردبیر نشریه ثارالله در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نقش بی نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در افزایش مولفه های امنیت بین الملل گفت: امنیت اولین مولفه و پایه پیشرفت کشور ها و هر واحد سیاسی است که به فکر بقا و ماندگاری خود هستند.

امنیت خریدنی یا وارداتی نیستوی افزود: برای همین با این گفتمان انقلاب اسلامی که مردم خود صاحب انقلاب بوده و باید خود نیز حافظ آن باشند، نیرو های مسلح و امنیتی در حال حاضر تبدیل به یکی از راهبرد های اصلی نظام که همان امنیت خریدنی یا وارداتی نیست ، تبدیل شده اند.

الهی اظهار داشت:موفقیت های این نیرو ها که از بین مردم و اقشار مختلف جامعه فارغ از هرگونه رنگ، زبان و آیین بود بطور ویژه ای مورد توجه دیگر کشور ها قرار گرفته و به مرحله الگوبرداری از آن در دیگر مناطق منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم نقش بی نظیری در تقویت مولفه های امنیت بین الملل داشت

حاج قاسم نقش بی نظیری در تقویت مولفه های امنیت بین الملل داشت