مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:552024-01-02فرهنگي

قیمت بلیت سینماهای بوشهر دو روز در هفته نیم بها شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از نیم بها شدن قیمت بلیت سینما در بوشهر خبر داد.

-  معصومه عباسی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با اعلام نظر سازمان سینمایی کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته قیمت بلیت سینما نیم بها شد.

  وی افزود: این طرح به صورت آزمایشی بوده که در صورت نفع برای مخاطب و اقتصاد سینما ادامه دار خواهد بود و در غیر این صورت به شیوه قبل یعنی نیم بها بودن یک روز در هفته (سه شنبه) باز می گردد.

عباسی ابراز داشت: طرح آزمایشی نیم بها شدن دو روز در هفته در استان بوشهر نیز اجرا شده و علاقه مندان می توانند در این دو روز با بلیت نیم بها به تماشای فیلم های موردنظر بنشینند.

  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر دو سالن سینما در شهرهای بوشهر و برازجان فعال می باشد و فیلم های روز کشور را اکران می کنند.

عباسی تصریح کرد: در راستای نشاط اجتماعی و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری در استان و با توجه به فعال بودن فقط یک سینما در بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یک سالن را به سازمان سینمایی کشور معرفی کرده که کارهای آن در مراحل اداری در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت سینماهای بوشهر دو روز در هفته نیم بها شد

قیمت بلیت سینماهای بوشهر دو روز در هفته نیم بها شد