مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:002023-12-25سياسي

یک نماینده سابق: با وجود تمام مشکلات مردم پای نظام ایستاده اند


نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما همیشه این را ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات پای نظام ایستاده اند و قطعا حضور قاطعی در پای صندوق های رای خواهند داشت - بهروز نعمتی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص ضرورت مشارکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نظام ما بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و یکی از اصول آن بحث جمهوریت یعنی حضور مردم است و به همین دلیل در همه  انتخابات حضور مردم یک اصل بنیادی است .

وی در ادامه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در خصوص مشارکت حداکثری به نظر من امسال سال بسیار مهمی است برای ما از نظر انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رای.

فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه خیلی ها دوست دارند مردم ما پای صندوق های رای نباشند به نظر من حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند بعنوان یک اهرم بسیار مهم و اثر گذار عمل کند.

تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند و قانون اساسی را قبول دارند باید در انتخابات شرکت کنند و انشالله که انتخابات خوبی در پیش رو داشته باشیم .

نعمتی در ادامه در خصوص شرایط انتخابات و هوشیاری مردم گفت: بعضی از افراد چه در مجلس شورای اسلامی چه در شوراهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده سابق: با وجود تمام مشکلات مردم پای نظام ایستاده اند

یک نماینده سابق: با وجود تمام مشکلات مردم پای نظام ایستاده اند