مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:352024-01-16بين الملل

پیشنهاد بیلیِ دومای روسیه به وزیر خارجه اوکراین


یکی از اعضای دومای روسیه گفته است باید به وزیر خارجه اوکراین یک بیل داده شود تا گودالی حفر کند و از خود در مقابل خشم عمومی دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین اظهارات وزیر خارجه اوکراین دیمیترو کولبا در خصوص جنگ با روسیه به وسیله بیل واکنش روسیه را به همراه داشته است.

عضو کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه از شهر سواستوپول دیمیتری بلیک امروز (سه شنبه) در مصاحبه با خبرگزاری روسی ریانووستی تصریح کرد: فکر می کنم اوکراینی ها از عقل سلیم برخوردارند و متوجه هستند که به چه دلیل باید متحد شوند.

آن ها یک بیل برای کولبا می فرستند تا با آن بجنگد و او (کولبا) گودالی برای خود حفر می کند و برای دفاع از خود در مقابل خشم مردم آماده می شود .

  وزیر خارجه اوکراین در مصاحبه ای مفصل با شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت: حتی اگر تسلیحات ما تمام شود، با بیل می جنگیم زیرا موجودیت کشور اوکراین در معرض خطر قرار دارد .

(جزییات بیشتر ) عضو دومای روسیه به اوضاع نابسامان اوکراین اشاره کرد و گفت: صحبت درباره بیل، حکایت از مشکلات جدی در تأمین سلاح اوکراین از سوی غرب دارد .

هفته پیش، پایگاه خبری هیل گزارش داد که سران کنگره آمریکا بر سر لایحه بودجه دولت فدرال این کشور برای سال جدید میلادی به توافق رسیدند اما شامل منابع مالی جهت کمک به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بیلیِ دومای روسیه به وزیر خارجه اوکراین

پیشنهاد بیلیِ دومای روسیه به وزیر خارجه اوکراین