مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:502024-01-05اقتصادي

اتاق بازرگانی خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه شد


اتاق بازرگانی تهران در بیانیه ای خطاب به دولت و مجلس، پیشنهاد کرد در ساماندهی تعطیلات پایان هفته، افزایش این تعطیلات به روز های جمعه و شنبه مدنظر قرار گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران، ضمن اعلام حمایت از اصلاح لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری و ساماندهی تعطیلات پایان هفته که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، خواستار قرارگیری تعطیلات پایان هفته در روزهای جمعه و شنبه شدند.

   اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در یک نشست فوق العاده، با تصویب این بیانیه، عنوان کردند که در راستای حمایت از حقوق شهروندی، بهینه سازی حقوق نیروی کار و همگام سازی با بازارهای جهانی و مبادی گمرکی به منظور تسهیل فرایندهای تجاری و مبادلات بین المللی، توسعه اقتصاد گردشگری و ارتقای بهره وری، از این اقدام اصلاحی حمایت می کنند و انتخاب روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل هفته را در انطباق با ملزومات اقتصادی و تجاری می دانند.

آنها انتخاب روز پنجشنبه برای این تعطیلات را موجب تحمیل هزینه های اجتناب پذیر بر مراودات و تعاملات بین المللی عنوان کردند و به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه کردند جهت تقویت ارتباط با بازارهای منطقه، به عنوان هدف های تجاری اولویت دار، و سایر بازارهای جهانی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه شد

اتاق بازرگانی خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه شد