مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:302024-01-08اقتصادي

راه های قانونی وصول مطالبات شهرداری چهارباغ بررسی می شود


جلسه کمیته درآمد شهرداری چهارباغ برگزار شد، در این میان مقرر شد تا راه های قانون وصول مطالبات شناسایی و در مسیر اجرای آن گام برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، جلسه کمیته درآمد شهرداری چهارباغ به منظور بررسی راهکارهای تأمین منابع و افزایش درآمد به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان گرامی و توسعه و آبادانی برگزار شد.

نیک منش، سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری در این جلسه به بررسی وضعیت درآمد شهرداری پرداخت و پیشنهادات لازم را در زمینه افزایش درآمد اعلام کرد.

وی افزود: نگاه ها در بخش درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود و باید تمامی واحدها به نوبه خود در این امر مبادرت کرده و با ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ترغیب آن ها در پرداخت به موقع عوارض است که می توانیم برای عمران و آبادانی شهر گام های موثری را برداریم.

این مقام مسؤول در پایان خاطر نشان کرد: وصول به موقع درآمدهای پیش بینی شده، شهرداری را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، بر طبق برنامه های تدوین شده یاری می کند.

لذا بسیار ضروری است که عوامل موثر در محقق شدن مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهای قانونی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های قانونی وصول مطالبات شهرداری چهارباغ بررسی می شود

راه های قانونی وصول مطالبات شهرداری چهارباغ بررسی می شود