مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:052023-12-23اقتصادي

امکان پرداخت حق بیمه بیش از 50 میلیون تومان در سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد


مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با حذف سقف حق پرداخت بیمه در سازمان، امکان پرداخت حق بیمه بیش از 50 میلیون تومان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد خیاطی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در مسیر تحقق و عملیاتی سازی لیست هوشمند حق بیمه و افزایش رضایت مندی و رفاه مخاطبان و نیز جلوگیری از رفت وآمدهای مضاعف بیمه شدگان و کارفرمایان، سقف پرداخت حق بیمه را از درگاه اینترنتی سازمان تأمین اجتماعی حذف کرد.

وی افزود: پیش از این و با توجه به محدودیت های قوانین و مقررات بانکی، پرداخت حق بیمه به مبلغ بیش از 500 میلیون ریال در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی مقدور نبود و بیمه شدگان و کارفرمایانی که قصد پرداخت مبالغ بیش از 500 میلیون ریال را داشتند، باید با دریافت برگه پرداخت از سامانه، برای پرداخت مبلغ موردنظر، حضوری به شعب بانک مراجعه می کردند.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا پیش از این برای واریز حق بیمه از طریق درگاه اینترنتی سازمان در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.

tamin.

ir، سقف 50 میلیون تومان پرداخت برای کارفرمایان وجود داشت و اگر کارفرمایی قصد داشت بیش از این مبلغ را واریز کند، باید از سیستم برگه پرداخت می گرفت و با مراجعه حضوری به بانک، واریز را انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت حق بیمه بیش از 50 میلیون تومان در سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد

امکان پرداخت حق بیمه بیش از 50 میلیون تومان در سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد