مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:102024-01-09سياسي

حمایت 15 برابری در انتظار شتابدهنده های فعال در حوزه نوآوری


دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: هر شتابدهنده ای که در نوآوری فعال شود، 15 برابر حمایت بیشتر نسبت به قیل دریافت خواهد کرد.

- دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: هر شتابدهنده ای که در نوآوری فعال شود، 15 برابر حمایت بیشتر نسبت به قیل دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد صدری مهر، در دومین روز از نشست گردهمایی بزرگ شتاب دهنده های تخصصی نوآور ، فرایند شتابدهی را یک فعالیت خصوصی دانست و افزود: هر شرکتی که ثبت شرکت کند، از آن درخواست مجوز نمی کند؛ اما تدابیری اندیشیده شده است که وزارتخانه ای می تواند مجوز فعالیت شتابدهی مرتبط را صادر کند.

وی با اشاره به صدور گواهی صلاحیت برای شتابدهنده ها، اظهار کرد: گواهی صلاحیت، یک گواهی برای اعتباربخشی به مجموعه های شتابدهنده ها است و از طریق آن اعلام می کنیم که این شتابدهنده استاندارددهای لازم را پاس کرده است و دارای صلاحیت های لازم می شود یا خیر؟ صدری مهر تأکید کرد: اما امروزه شاهدیم که مجموعه هایی با عنوان شتابدهنده تشکیل شدند و بعضاً منتورهایی را به کار گرفته اند که یک کار تجاری در بازار انجام نداده اند و صرفاً با یکسری جملات انگیزشی کارهایی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 15 برابری در انتظار شتابدهنده های فعال در حوزه نوآوری

حمایت 15 برابری در انتظار شتابدهنده های فعال در حوزه نوآوری