مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:552023-12-28اجتماعي

تمامی دستگاه ها در شناسایی افراد مشکوک به بی سوادی به ما کمک کنند


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح سراسری شتاب بخشی برای شناسایی بی سوادان و کم سوادان، گفت: تمامی دستگاه ها در شناسایی این افراد و انسداد مبادی  بی سوادی به ما کمک کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح سراسری "شتاب بخشی" برای شناسایی بی سوادان و کم سوادان، گفت: تمامی دستگاه ها در شناسایی این افراد و انسداد مبادی  بی سوادی به ما کمک کنند.

مسعود سعادتی در برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام (ره) ضمن گرامیداشت این هفته و قدردانی از کارکنان این عرصه، میزان باسوادی افراد یک جامعه را از شاخص های مهم پیشرفت جوامع عنوان کرد و پیشرفت های حاصل در زمینه باسوادی افراد جامعه، کاهش فاصله بین باسوادی ساکنان شهر و روستاها و کاهش فاصله بین باسوادی زنان و مردان دوران بعد از انقلاب را قابل تقدیر، دانست.

وی خاطر نشان کرد: میزان باسوادی عموم مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 47 درصد بود که اکنون بر اساس آخرین سرشماری این میزان به 98 درصد افزایش یافته و همچنین فاصله بین باسوادی ساکنان شهر و روستا قبل از پیروز انقلاب بیش از 30 درصد بود که هم اکنون به 10 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه ها در شناسایی افراد مشکوک به بی سوادی به ما کمک کنند

تمامی دستگاه ها در شناسایی افراد مشکوک به بی سوادی به ما کمک کنند