مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:002023-12-22ورزشي

وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پای آل هاشم را هم به میان کشید


امام جمعه تبریز از مسئولان خواست در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یا ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز همت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار هفته گذشته رییس فدارسیون فوتبال با وی در تبریز اظهار کرد: در این دیدار که از آقای تاج احیای تیم ماشین سازی و رعایت عدالت در بازی های تراکتور را مهم ترین مطالبه فوتبال دوستان نجیب تبریزی مطرح کرده بودم مورد استقبال فوتبال دوستان قرار گرفته و بازتاب خوبی داشته است.

وی افزود: البته هوادارات تراکتور و ماشین سازی تبریز موضوعات و مشکلاتی را مطرح کرده و انتظار دارند بنده این مشکلات را از طریق مسئولان پیگیری کنم.

آل هاشم گفت: از آنجا که هواداران فوتبال تبریز همیشه باعث افتخار شهرمان و کشورمان بودند از مسئولان ورزش استان مخصوصا مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که خودشان در ایام قدیم و جوانانی بازیکن فوتبال بودند، می خواهم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعویض یا ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز همت کنند.

وی تصریح کرد: با ترمیم یا تعویض چمن فوتبال ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تماشاگران فوتبال از دیدن بازی لذت کافی را ببرند و بازیکنان هم استرس و نگرانی خرابی چمن را نداشته باشند و راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پای آل هاشم را هم به میان کشید

وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز پای آل هاشم را هم به میان کشید