مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:402023-12-24سياسي

استاندار قم: مشکل مسکن خبرنگاران پیگیری می شود


استاندار قم با تاکید بر اینکه خبرنگاران با وجود پیگیری مستمر برای رفع مشکلات مردم، خود با مشکلات فراوان روبرو هستند، گفت: موضوعاتی همانند مسکن خبرنگاران در شورای تامین مسکن استان مورد پیگیری قرار گیرد و در زمینه تجهیز رسانه ها نیز باید اقداماتی انجام پذیرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی، سید محمد آقامیری عصر شنبه در جمع منتخبین انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن تبریک به اعضای دوره جدید اظهار کرد: مشارکت 85 درصدی خبرنگاران در عرصه انتخابات خانه مطبوعات استان قم، مسوولیت سنگینی را بر دوش منتخبین می گذارد.

استاندار قم با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار مظلوم جامعه هستند گفت: اهالی رسانه همواره تلاش دارند تا مشکلات مردم را احصا، مطالبه گری و برای رسیدن به نتیجه مطلوب آن، پیگیری کنند اما بسیاری از این موضوعات در نهایت برای خود خبرنگاران حاصلی ندارد و امروز این قشر با مشکلاتی مواجه است.

آقامیری ادامه داد: تلاش می شود موضوعاتی همانند مسکن خبرنگاران در شورای تامین مسکن استان مورد پیگیری قرار گیرد و در زمینه تجهیز رسانه ها نیز اقداماتی انجام پذیرد.

نماینده عالی دولت در استان قم عنوان کرد: تشکیل کارگروه رسانه در استانداری موضوع مهمی است که باید از سوی روابط عمومی این امر دنبال و محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: مشکل مسکن خبرنگاران پیگیری می شود

استاندار قم: مشکل مسکن خبرنگاران پیگیری می شود