مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:252024-01-09فرهنگي

رضا عطاران با «روشن» به عمان رفت


فیلم سینمایی «روشن» با حضور رضا عطاران و روح الله حجازی در شهر مسقط، نمایش داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم سینمایی روشن به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی و بازی رضا عطاران پس از کسب افتخارات متعدد در جشنواره های جهانی، دومین فیلم ایرانی ست که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه پلیس شهر مسقط برای هم وطنان به نمایش درآمد.

در این مراسم ابتدا مهدی سلیمانی برچلویی ضمن خوش آمدگویی به مخاطبین از حضور رضا عطاران و روح الله حجازی بسیار قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که به لطف خدا توانستیم دومین فیلم ایرانی پس از فسیل را در مسقط نمایش دهیم و هر دو فیلم با ظرفیت تکمیل نمایش داده شوند.

سپس رضا عطاران بازیگر فیلم رو به مخاطبین گفت: این فیلم برای 3 و نیم سال پیش است و من در آن نقش جدی ایفا کردم و خودم فیلم را دوست دارم و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید.

سپس روح الله حجازی تهیه کننده و کارگردان فیلم گفت: فیلم روشن ششمین فیلم من است و در بسیاری از جشنواره های جهانی راه یافته و افتخار کسب کرده است، امیدوارم پس از این با فیلم های دیگر هم به اینجا بیایم.

این مراسم با حضور رضا عطاران بازیگر و روح الله حجازی تهیه کننده و کارگردان فیلم روشن با حمایت عمان ایر و آژانس سفیرالسلام برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا عطاران با «روشن» به عمان رفت

رضا عطاران با «روشن» به عمان رفت