مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:002023-12-31اقتصادي

رفع تصرف اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان به ارزش بیش از 1500 میلیارد تومان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 194 هکتار از اراضی دولتی این استان در سالجاری به ارزش بیش از هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد.

- حسینعلی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: این اراضی در قالب 41 پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجه از اراضی رفع تصرفی سالجاری در استان به واگذاری اراضی توسط ادارات کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در سنوات گذشته برمی گردد که بعد از بررسی مشخص شد که برخی افراد فراتر از اراضی واگذار شده اقدام به تصرف زمین های دولتی کرده بودند که به منظور صیانت از بیت المال در جلسه مشترک با ادارات کل مربوطه میزان تصرفات مورد بررسی و پایش قرار گرفت و در نهایت نسبت رفع آنها اقدام شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع اراضی رفع تصرف شده امسال در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 25 هکتار و ارزش ریالی 200 میلیارد تومان رشد هشت برابری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان به ارزش بیش از 1500 میلیارد تومان

رفع تصرف اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان به ارزش بیش از 1500 میلیارد تومان