مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:052023-12-25اقتصادي

آغاز برداشت نیشکر از مزارع املش


مدیر جهاد کشاورزی املش، از آغاز برداشت نیشکر از مزارع این شهرستان توسط دو نیشکرکار املشی خبر داد و گفت: ارزش هر کیلو شکر قهوه ای 180 هزار تومان است.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی املش، از آغاز برداشت نیشکر از مزارع این شهرستان توسط دو نیشکرکار املشی خبر داد و گفت: ارزش هر کیلو شکر قهوه ای 180 هزار تومان است.

طاهر غلامی امروز، 4 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز برداشت نیشکر از مزارع این شهرستان توسط دو نیشکرکار املشی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان املش دو نیشکرکار دارد که یکی از 15 سال پیش و دیگری از دو سال پیش فعالیت خود را در 2000 مترمربع از اراضی روستای میان محله نَرَکه از بخش مرکزی املش آغاز کرده اند.

وی افزود: پیش بینی می شود این دو بهره بردار در مجموع 200 کیلوگرم شکر به ارزش هر کیلو 180 هزار تومان و در مجموع 36 میلیون تومان برداشت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی املش ضمن تشویق کشاورزان به کاشت نیشکر و منافع اقتصادی این کار، یادآور شد: با توجه به استقبال مصرف کنندگان از شکر قهوه ای در چند سال اخیر و فواید نیشکر در ثبات سطح قند خون بیماران دیابتی، درمان یبوست، کمک به کاهش وزن، کاهش تب، پاکسازی کلیه و جلوگیری از پوسیدگی دندان و منافع مالی حاصل از کاشت نیشکر، توصیه می شود کشاورزان نسبت به کاشت این محصول اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت نیشکر از مزارع املش

آغاز برداشت نیشکر از مزارع املش