مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:352023-12-30سياسي

حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به پژواک درآورده است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی، تاکید کرد: حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در درازنای تاریخ به پژواک درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن  یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت تاریخ ساز و حماسه ساز ایران اسلامی در میدان حادثه ها همیشه خوش درخشیده اند و رویدادهای ماندگار و باشکوهی را رقم زده اند.

حماسه نهم دی یکی از این روزهای تاریخی و ماندگار است که فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در درازنای تاریخ به پژواک درآورده است و در کتاب سترگ عزت و عظمت ملت ایران، برگ زرین دیگری را افزوده است.

گرچه در مسیر عزت خواهی ملت ایران، همچنان ابتلائات و آزمون های بیشماری در پیش است؛ اما با این ملت مؤمن و انقلابی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری – مدظله العالی – و تحت ظل توجهات حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – امید عبور از فتنه ها و نیل به پیروزی برقرار است و ایران قوی و تمدن نوین اسلامی وعده ای تحقق یافتنی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همراه با مردم شریف ایران ضمن تجدید بیعت با مقام عظیم الشأن ولایت، آرمان های امام راحل – قدس سره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به پژواک درآورده است

حماسه نهم دی فریاد ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به پژواک درآورده است