مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:352024-01-06سياسي

تصویب دو آیین نامه برای حمایت از نخبگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید سلمان سید افقهی در نشست خبری اولین همایش ملی گفتگوی نخبگان که بعد از ظهر امروز شنبه، 16 دی ماه برگزار شد، - قائم مقام بنیاد نخبگان گفت: تاکید دولت بر حضور هیات های نخبگان در کنار هر مسئولی است و این امر می تواند زمینه ارزیابی مسئولان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید سلمان سید افقهی در نشست خبری اولین همایش ملی گفتگوی نخبگان که بعد از ظهر امروز شنبه، 16 دی ماه برگزار شد، افزود: همایشی که روز دوشنبه، 18 دی در سالن وزارت کشور برگزار می شود، اولین نشست از سلسله همایش های گفتگوی نخبگان است و آن چیزی که باعث شد ما به سمت برگزاری این رویداد برویم، لزوم ایجاد سکویی است تا نخبگان بدون واسطه با مسؤولان کشور صحبت کنند.

وی با بیان اینکه در اولین همایش این سکو برای تبادل میان نخبگان و استانداران ایجاد شده است، اظهار کرد: در این نشست هیات های نخبگانی نتیجه اندیشه ورزی خود را در حوزه های مختلف مطرح خواهند کرد.

سید افقهی، برگزاری این همایش را یک حرکت رو به جلوی بنیاد ملی نخبگان در زمینه حل مسائل از طریق نخبگان عنوان کرد و یادآور شد: این همایش فرصتی است تا نخبگان از زبان مسؤولان چالش ها و مسائل را بشنوند، ضمن آنکه نزدیکی میان نخبگان با مسؤولان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دو آیین نامه برای حمایت از نخبگان

تصویب دو آیین نامه برای حمایت از نخبگان