مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:002023-12-25سياسي

برخی از مجوزهای صیادی در سیریک با رانت و رابطه واگذار شده است


امام جمعه سیریک با گلایه و انتقاد شدید از نحوه صدور مجوزهای صید در سیریک، گفت: در شهرستان سیریک، صدور مجوزهای صید با رانت و داشتن منافع برای برخی از افراد صادر شده است.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه سیریک با گلایه و انتقاد شدید از نحوه صدور مجوزهای صید در سیریک، گفت: در شهرستان سیریک، صدور مجوزهای صید با رانت و داشتن منافع برای برخی از افراد صادر شده است.

حجت الاسلام محسن سالاری، امروز (چهارم دی ماه)، در جمع خبرنگاران با اعلام این موضوع وضمن بیان گلایه و انتقاد شدید از نحوه صدور مجوزهای صید در بین صیادان سیریکی، بر کم کاری اداره شیلات در صدور مجوز صید در بین صیادان سیریکی اشاره کرد و افزود: بسیاری از صیادان سیریکی از نحوه صدور مجوز صید وحتی تعداد مجوزهای صادر شده و حتی به این تعداد شناورها ابراز گلایمندی کرده اند، در صورتی که صیادان در رفع بیکاری و رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

وی عنوان کرد: شیلات اعطای مجوزهای صید را منوط به داشتن لنج در کارگاه های لنج سازی کرده و از سویی دیگر صیادان با قایق می گویند که این رویه ناعادلانه است و آنان پشتوانه مالی کافی برای این منظور ندارند که بخواهند شناور در کارگاه ساخته و یا شناور بسته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مجوزهای صیادی در سیریک با رانت و رابطه واگذار شده است

برخی از مجوزهای صیادی در سیریک با رانت و رابطه واگذار شده است